FELADATAI:
- A termelő, szolgáltató szervezetek minőségügyi rendszeré(i)nek kialakítása
- A rendszer(ek) működtetésének ellenőrzése, dokumentálása
- A kiépített rendszer(ek) karbantartása
- A tevékenységek ellenőrzésének megszervezése és dokumentálása
- A minőségügyi rendszer tanúsításának megszervezése, szervezési feladatok megvalósítása
- A minőségirányítási szakemberek munkájának összehangolása
- Belső auditok lebonyolítása
- Minőségügyi statisztikai elemzések készítése
- Kapcsolattartás a szervezet szolgáltatóival, forgalmazóival, vevőivel (pl. bizonylatok, certifikációk megszerzése)
- Oktatásokat szervezése, lebonyolítása
- Egyéb feladatok a szerződő partnerrel kötött megállapodás szerint.
ELŐNYÖK:
- Szolgáltatási szerződést kötés, melyben lefixáljuk mindkét fél jogait
- A minőségirányítási vezető felkészültsége, iskolai végzettségei, tapasztalata, minőségirányítási ismeretei, személyes hozzáállása nagymértékben befolyásolja a szakemberek munkáját, a tanúsítás eredményét
- Amennyiben szükséges, cégünk biztosítja az oktatáshoz szükséges helyet és eszközöket ( laptop, fólia, írásvetítő, projektor, stb. )
- A minőségügyi vezető ugyan tagja a vállalat teamjának, de nem tagja a szervezetnek, így a személyi költségek nem az adott céget terhelik
- Cégünk havonta áfás számlát ad a szolgáltatásról, melyet vissza tudnak igényelni
- Nem számolunk fel többlet költséget, amennyiben több minőségügyi rendszert is kiépít vagy karbantart szakemberünk
AZON SZERVEZETEKNEK AJÁNLJUK
- Akik nem rendelkeznek megfelelően kvalifikált szakemberrel
- Akiknél nincs kellő számú minőségügyi szakember
- Akiknél túlzott többlet költséget jelentene egy diplomás szakember foglalkoztatása
- Akik anyagi gondokkal küszködnek