Külső minőségügyi vezető

FELADATAI:

  • A termelő, szolgáltató szervezetek minőségügyi rendszeré(i)nek kialakítása
  • A rendszer(ek) működtetésének ellenőrzése, dokumentálása
  • A kiépített rendszer(ek) karbantartása
  • A tevékenységek ellenőrzésének megszervezése és dokumentálása
  • A minőségügyi rendszer tanúsításának megszervezése, szervezési feladatok megvalósítása
  • A minőségirányítási szakemberek munkájának összehangolása
  • Belső auditok lebonyolítása
  • Minőségügyi statisztikai elemzések készítése
  • Kapcsolattartás a szervezet szolgáltatóival, forgalmazóival, vevőivel (pl. bizonylatok, certifikációk megszerzése)
  • Oktatásokat szervezése, lebonyolítása
  • Egyéb feladatok a szerződő partnerrel kötött megállapodás szerint.

ELŐNYÖK:

  • Szolgáltatási szerződést kötés, melyben lefixáljuk mindkét fél jogait
  • A minőségirányítási vezető felkészültsége, iskolai végzettségei, tapasztalata, minőségirányítási ismeretei, személyes hozzáállása nagymértékben befolyásolja a szakemberek munkáját, a tanúsítás eredményét
  • Amennyiben szükséges, cégünk biztosítja az oktatáshoz szükséges helyet és eszközöket ( laptop, fólia, írásvetítő, projektor, stb. )
  • A minőségügyi vezető ugyan tagja a vállalat teamjának, de nem tagja a szervezetnek, így a személyi költségek nem az adott céget terhelik
  • Cégünk havonta áfás számlát ad a szolgáltatásról, melyet vissza tudnak igényelni
  • Nem számolunk fel többlet költséget, amennyiben több minőségügyi rendszert is kiépít vagy karbantart szakemberünk

AZON SZERVEZETEKNEK AJÁNLJUK

  • Akik nem rendelkeznek megfelelően kvalifikált szakemberrel
  • Akiknél nincs kellő számú minőségügyi szakember
  • Akiknél túlzott többlet költséget jelentene egy diplomás szakember foglalkoztatása
  • Akik anyagi gondokkal küszködnek